• veterinární péče o psy, kočky, hlodavce, králíky, medvídkovité šelmy, fretky, plazy, ptáky,
  • očkování, odčervení (pastou, tabletami, pipetami), odblešení
  • sonografické vyšetření, digitální rentgenové vyšetření
  • odstranění zubního kamene ultrazvukem v reverzibilní anestézii,
  • extrakce zubů otevřenou metodou pomocí zubní vrtačky
  • kastrace samců a samic psů, koček, králíků, fretek, morčat, potkanů, osmáků, císařský řez,
  • chirurgie trávícího a močového systému, chirurgické řešení ran, operace pupeční kýly, odstranění nádorů, ošetření abscesů u plazů, chirurgické řešení otitid u želv, fraktury krunýře u želv atd.
  • inhalační anestézie
  • extrakce řezáků u králíků, korekce zubů u drobných savců
  • čipování, vystavení europasů a zdravotních potvrzení, aplikace mini mikročipů u ještěrů, želv, králíků, hlodavců a dalších zvířat
  • vyšetření moči, trusu, stěrů a seškrabů, cytologie, odběry vzorků k dalším laboratorním testům (odběr krve, tenkojehelná biopsie, katetrizace, kožní biopsie, cytologie...)