• veterinární péče o psy, kočky, hlodavce, králíky, medvídkovité šelmy, fretky, plazy, ptáky,
  • očkování, odčervení (pastou, tabletami, pipetami), odblešení
  • sonografické vyšetření, digitální rentgenové vyšetření
  • odstranění zubního kamene ultrazvukem v reverzibilní anestézii
  • kastrace samců a samic psů, koček, králíků, fretek, morčat, potkanů, osmáků, císařský řez,
  • chirurgie trávícího a močového systému, chirurgické řešení ran, operace pupeční kýly, odstranění nádorů, ošetření abscesů u plazů, chirurgické řešení otitid u želv, fraktury krunýře u želv
  • extrakce řezáků u králíků a hlodavců
  • čipování, vystavení europasů a zdravotních potvrzení, aplikace mini mikročipů u ještěrů, želv, králíků, hlodavců a dalších zvířat
  • vyšetření moči, trusu, stěrů a seškrabů, odběry vzorků k dalším laboratorním testům (odběr krve, tenkojehelná biopsie, katetrizace, kožní biopsie, cytologie...)
  • rychlotesty - borelióza z klíštětě, test na panleukopénii, parvovirózu, koronavirózu, giardie, FIV, FeLV, DTM test na plísňové infekce,
  • hospitalizace - moderní vyhřívané, osvětlení boxy, výbava pro infuzní a kyslíkovou terapii
  • krevní transfúze u psů
  • stanovení vhodné doby krytí, umělá inseminace
  • cvičení na míči pro psy
  • prodej krmiv, veterinárních klinických diet a krmivových doplňků
  • možnost objednání mimo ordinační dobu - ošetření bez čekání (PO-PÁ 8-19 hod, NE odpoledne)
  • po předchozí domluvě návštěvy u klientů z Prostějova doma (výjezdový příplatek 350-500 Kč ! )
  • možnost platby za veterinární ošetření kartou

Klíčová slova:

kastrace feny, kastrace kočky, veterinář, veterinář Prostějov, veterinářka Prostějov, očkování, vakcinace, zubní kámen, ultrazvuk, laser